Po příjezdu na místo hlídka kontaktovala napadeného pracovníka ostrahy. Ten strážníkům řekl, že měl na prodejně slovní rozepři s jedním zákazníkem. Dotyčný zákazník si měl stěžovat, že mu bankomat u jejich prodejny odmítl vrátit jeho platební kartu, kdy tato zajela do čtečky bankomatu a už nevyjela. Zákazník byl poučen, aby se obrátil na příslušnou banku, protože supermarket nemá s tímto nic společného. Na to měl zákazník reagovat tak, že pěstí udeřil pracovníka ostrahy do tváře. Muž, který má na starosti bezpečnost v supermarketu, se dalšímu útoku začal bránit a při vzniklé potyčce došlo k převrácení regálu se zbožím. Po tomto útočník utekl z prodejny. Napadený muž hlídce řekl, že ví, o koho se jedná, jelikož zde byl dotyčný již několikrát řešen pro krádež. Po zadokumentování celé situace bude vše oznámeno správnímu orgánu, kde se také bude útočník zpovídat ze svého chování. (Čun)