Vědecký zážitek za super cenu: Planetárium, dílny a laboratoř za 140 Kč!

Science Centre v Olomouci nabízí kombinovaný vstup do digitálního planetária, vědeckých dílen a laboratoře za 140 Kč. Vstupenka "S láskou k poznání" vám umožní prozkoumat svět vědy a vesmíru. Atrakce jsou otevřeny po celý rok od úterý do neděle.

Vstupenka S láskou k poznání – prohlídka Pevnosti poznání výhodně: Nový rok 2024 přináší do Světa vědy nový výhodný zážitek. Science Centre v Olomouci láká na kombinovaný vstup se zvýhodněnou cenou, který vám otevře dveře do světa digitálního planetária, vědeckých dílen a inovativní laboratoře za pouhých 140 Kč. Přečtěte si, co všechno Vám nabízí tahle fantastická možnost, a jak lákavě vypadá nabídka pro všechny milovníky poznávání a dobrodružství.

Digitální planetárium se pyšní nejmodernější technologií, která Vás zavede na okouzlující cestu vesmírem, kde objevíte hvězdy, galaxie a záhady kosmu. Proč byste se nepodívali na svět kolem nás trochu jinak? Vědecké dílny Vám umožní rozvinout svou kreativitu a poznávat vědu zábavnou a interaktivní formou, kde se dozvíte mnoho nových a fascinujících informací.

Pro milovníky chemie je tu Laboratoř poznání, kde na Vás čekají nejen různé chemické reakce, ale také občasné vzrušující výbuchy, díky kterým si užijete opravdovou chuť chemie a vědy. Experimentujte a objevujte svět ve své pravé podobě!

Science Centrum je situováno v historickém městě Olomouc, v areálu Korunní pevnůstky, což podtrhuje jeho jedinečnost a atraktivitu pro návštěvníky z celého světa. Ať už jste tu s rodinou, přáteli nebo jste samotář, kdo má rád přírodu a vědu, tento zážitek Vám poskytne opravdu hodně.

Cely zážitek je otevřen po celý rok od úterý do neděle, takže můžete přijít kdykoliv se Vám zachtějí otevřít dveře do světa vědy a fascinujícího vesmíru. O víkendu si tuto atrakci můžete užít o hodinu déle, kdy je otevřeno od 10 do 18 hodin.